Üdvözöljük a PHARMEKAL termékek webáruházában kedves Vendégünk!

Főoldal
Újdonságok
% % AKCIÓ % %
Bejelentkezés
Szállítás - Fizetés
Céginformáció
Vélemények
  Magyar 
KOSÁR (0 TERMÉK)
Kategóriák
Letölthető katalógus
Gyorskeresés
nevekben és leírásokban is keres
Összetett keresés
Szállítás, Információk




A webáruház kínálatában lévő termékek azonnal rendelkezésre állnak, raktárkészleten vannak.
Nagyon ritkán, néhány napos időszakra ideiglenes készlethiány mutatkozhat egy-egy termékből, vagy új termékként kerül bevezetésre a kínálatunkban és a beérkezésére várunk, de ilyen esetben a raktárba érkezés várható dátuma az adott terméknél pirossal meg van jelölve.

Választható SZÁLLÍTÁSI MÓDOK: (csak Magyarország területén)

Sprinter futáros házhoz-szállítás (2x kézbesítési kísérlet),
MPL Postafutáros házhoz-szállítás (2x kézbesítési kísérlet, utána 10 napos őrzés a legközelebbi postán),
MPL Postán maradó szolgáltatás (10 napos őrzés, a csomagot nem viszik ki házhoz, hanem be kell érte menni személyesen a megrendeléskor kiválasztott postára)

Választható FIZETÉSI MÓDOK:
Készpénzes utánvét (a csomag átvételekor kell fizetni),
Bankkártyás előrefizetés (közvetlenül a megrendelés elküldése után, az CIB bank online terminálján lehet fizetni bankkártyával).




SPRINTER FUTÁRRAL

A szállítás díja:
- utánvétes csomagnál 995 Ft (12.000 Ft VÁSÁRLÁSI ÖSSZEG FELETT DÍJMENTES!)
- bankkártyával kifizetett csomagnál 850 Ft (8.000 Ft VÁSÁRLÁSI ÖSSZEG FELETT DÍJMENTES!)

A munkanapokon (hétfőtől csütörtökig) 12:00 óráig beérkezett rendeléseket általában még aznap feldolgozzuk, és a csomagokat átadjuk
a futárcég részére (péntekenként, és szombatra eső munkanapokon nincs csomagfeladás).
A Sprinter rendszere E-mail/SMS értesítést küld az érkező csomag adataival.
Sikertelen kézbesítésnél lehetőség van többször is új időpont egyeztetésére.
A csomagok kiszállítása munkanapokon 8-17 óra között történik.
Ha a vásárló jelöl meg átvételre alkalmas időszakaszt a megrendeléskor, azt mi ráírjuk a csomagra, hogy a futár részére ez plusz információ legyen a sikeres kézbesítéshez.
A futár általában figyelembe szokta venni a délelőttre vagy délutánra kért kiszállítási időszakaszt, és legtöbbször még telefonon is felhívja a címzettet az időpont egyeztetéséhez.
Viszont egyik plusz szolgáltatás sem kötelező rá nézve, mert a szerződés és a szállítási díj sem tartalmazza ezeket.
Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem munkahelyi címre kéri, akkor a pontos szállítási adatnak tartalmaznia kell a Cég vagy Intézmény nevét is.

SPRINTER ügyfélszolgálat, csomaginformáció: 06-1/347-3000, vagy info@sprinter.hu
Online nyomon-követés fuvarlevélszám alapján ide kattintva: http://www.sprinter.hu/gyorskereses




MPL postaFUTÁRRAL:

A szállítás díja:
- utánvétes csomagnál 995 Ft (12.000 Ft VÁSÁRLÁSI ÖSSZEG FELETT DÍJMENTES!)
- bankkártyával kifizetett csomagnál 850 Ft (8.000 Ft VÁSÁRLÁSI ÖSSZEG FELETT DÍJMENTES!)


A munkanapokon (hétfőtől csütörtökig) 12:00 óráig beérkezett rendeléseket általában még aznap feldolgozzuk, és a csomagokat átadjuk
az MPL postaFUTÁR részére (péntekenként, és szombatra eső munkanapokon nincs csomagfeladás).
Az MPL postafutár 2 alkalommal kísérli meg a lakcímen a küldemény átadását, munkanapokon 8-16 óra között.
A címzett telefonszámát mi ráírjuk a küldeményre, de a telefonos értesítés nem kötelező a futár részére, a szállítási díj ezt nem tartalmazza.
Sikertelen kézbesítés esetén a postafutár értesítést hagy a postaládában, mellyel a megjelölt Postahivatalban vehető át a csomag még 10 munkanapig.
Az MPL postafutár sajnos NEM tudja figyelembe venni a megrendelés megjegyzés rovatába beírt kiszállítási időpont kéréseket.
Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem munkahelyi címre kéri, akkor a pontos szállítási adatnak tartalmaznia kell a Cég vagy Intézmény nevét is.
MPL ügyfélszolgálat, csomaginformáció: 06-1/333-7777 vagy 06-40/46-46-46 (8-17 óráig),
e-mail: customer.service@posta.hu,
online nyomon-követés csomagszám alapján ide kattintva: http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes



MPL POSTÁN MARADÓ:

A szállítás díja:
- utánvétes csomagnál 895 Ft (12.000 Ft VÁSÁRLÁSI ÖSSZEG FELETT DÍJMENTES!)
- bankkártyával kifizetett csomagnál 750 Ft (8.000 Ft VÁSÁRLÁSI ÖSSZEG FELETT DÍJMENTES!)


A munkanapokon (hétfőtől csütörtökig) 12:00 óráig beérkezett rendeléseket általában még aznap feldolgozzuk, és a csomagokat átadjuk
az MPL posta részére (péntekenként, és szombatra eső munkanapokon nincs csomagfeladás).
Az MPL POSTÁN MARADÓ szállítással kért csomagot NEM VISZIK KI A LAKCÍMRE, és NEM DOBNAK BE ÉRTESÍTÉST a postaládába a küldemény érkezéséről.
Az MPL rendszere SMS és e-mail értesítést küld a csomag azonosító számával, melyben tájékoztatja a címzettet arról,
hogy részére a Well-Form Kft. (www.naturvitamin.hu) küldeményt adott fel.
A küldeményt a lakcím szerinti illetékes postán lehet átvenni a KÖVETKEZŐ munkanaptól kezdve még 10 napon át,
az SMS/e-mail értesítésben szereplő azonosítószám megadásával. FONTOS! A postán maradó szállításhoz nagyon fontos a MOBIL telefonszám megadása,
mert a postán kizárólag a csomagszám birtokában adják ki a küldeményt még a címzett részére is!
Ha nem a címzett megy be a csomagért a postára, akkor a megbízott személynél legyen meghatalmazás és a csomagszám is!

MPL ügyfélszolgálat, csomaginformáció: 06-1/333-7777 vagy 06-40/46-46-46 (8-17 óráig),
e-mail: customer.service@posta.hu,
online nyomon-követés csomagszám alapján ide kattintva: http://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes




BANKKÁRTYÁS online előrefizetés:
- bármelyik banknál vezetett kártyával fizethet
- a csomag kifizetése a megrendelés elküldése után azonnal, a CIB bank saját, védett, biztonságos, online/internetes terminálján történik.
Az online bankkártyás fizetési terminál a CIB bank saját szerverén van, így a védettsége azonos a CIB netbankéval
A kereskedő (tehát mi), a vásárló bankkártya adataihoz nem férhetünk hozzá, semmiféle információt nem látunk és kapunk a CIB-től a bankkártyával kapcsolatosan, kizárólag a sikeres bankkártyás tranzakció azonosító számát küldik meg részünkre, vagy a sikertelen tranzakciónál a hiba kódját.
A webáruház, ezt a bank rendszere által küldött fizetést igazoló tranzakció azonosító kódot vezeti rá a vásárló által leadott megrendelésre, és az szerepelni fog a webáruház által automatikusan megküldött, a vásárlást visszaigazoló e-mail üzenetben is.
A bankkártyás fizetés abban a pillanatban zajlik, amikor a vásárló ott az online terminálon erre, a bankkártya adatainak begépelése után, az OK gomb megnyomásával utasítást ad. A megrendelés árát tehát nem a kereskedő (azaz mi) terheljük a kártyájára.
Sem akkor, sem később nincs erre lehetőségünk, hiszen nem hozzánk, hanem a CIB bankhoz kerül a vásárlók pénze. A CIB pedig később, egyben számolja el részünkre a bankkártyával beszedett összegeket.
Ugyan úgy zajlik tehát az internetes bankkártyás fizetés, ahogy egy üzletben/boltban, bárki személyesen szokott a kasszánál fizetni a bankkártyájával. Csak itt nem kell a bankkártyát kiadni a kezéből.


Általános, minden megrendelésre érvényes információk:

Kuponkód felhasználási feltételek:
1. - Kuponkód kizárólag a www.naturvitamin.hu webáruházban online leadott rendeléshez érvényesíthető a megfelelő helyre beírva. Máshogy nem.
2. - Egy megrendeléshez csak 1 db kuponkód érvényesíthető.
3. - Több megrendelés összevonására/egyben kezelésére csak akkor van lehetőség, ha az összevont megrendelés is megfelel a kuponkód felhasználás feltételeként az 1. és 2. pontban leírtaknak.

- Kizárólag LÉTEZŐ e-mail címmel történt regisztrációval leadott megrendelést tudunk teljesíteni. Lakcímként postafiók-cím nem adható meg.
- Ha másik személy részére ad le valaki megrendelést, tehát a saját neve és címe alapján készült regisztrációval vásárol, de a szállítási adatoknál egy másik személyt jelöl meg a csomag átvevőjeként, akkor a megjegyzés rovatba az átvevő személy telefonos elérhetőségét is írja be legyen kedves, hogy a futár részére azt feltüntethessük a küldeményen.
- Postán Maradó szállítás választásakor MOBIL telefonszám megadása kötelező! A küldemény érkezéséről ugyanis nem dobnak be értesítést a postaládába, hanem kizárólag SMS-ben küldi meg az MPL a csomagszámot, mely a küldemény átvételéhez nélkülözhetetlen. A csomagszám nélkül NEM adják ki a postán maradó csomagot még a címzettnek sem, hiszen a küldeményen csak a címzett neve szerepel, a lakcíme vagy egyéb azonosításra alkalmas információ nincs feltüntetve rajta.
- Vásárlási összeg = a tényleges vételár, amit a termék(ek)ért a vásárló kifizet a kedvezmények levonása után. Tehát amennyiért azokat megVESZI, megvásárolja tőlünk, amikor a futárnak/kézbesítőnek vagy az online bankkártyás terminálon kifizeti a csomag árát.
Az ingyenes szállításhoz szükséges vásárlási összeg tehát így értendő. Ha a megrendelést valaki csak leadja, de nem veszi át a csomagot, nem fizeti ki, tehát nem VÁSÁROLJA meg tőlünk a terméke(ke)t, akkor a vásárlási összeghez kötött ingyen szállítás sem valósulhat meg. Mert nem történik meg a vásárlás. Ilyen esetben a szállítási díjat, amit részünkre kárként okozott, a megrendelőre terheljük.
- Olyan akcióknál, melyeknél különleges ajándékot adunk egy megjelölt vásárlási összeg felett, ugyan úgy szolgáltatásnak minősül a kiszállítási díj, mint bármilyen más esetben. Tehát az ajándék feltételeként szabott termékvásárlási összegbe a kiszállítás díja nem is számít bele. Hiszen az nem termék, hanem egy közvetített szolgáltatás.

- Megegyező névre és/vagy szállítási címre kért, azonos feldolgozási időszakban beérkezett megrendeléseket, ha felfigyelünk az egyezésre és lehetőségét látjuk az összevonásuknak, akkor egy vásárlásnak kezeljük és egy csomagban küldjük. Tehát egy szállítási díjjal, vagy a megadott összeghatárok átlépésénél ingyenes szállítással adjuk fel őket egyben.
Általában észrevesszük a név és/vagy cím azonosságot, de az összevonást garantálni kizárólag csak akkor tudjuk, ha az alábbi 4 feltétel teljesül:
- a vásárló ezt az igényét valamilyen módon jelzi felénk (tehát az utólag leadott rendelés megjegyzés rovatában megírja, vagy e-mailben/telefonon ezt kéri tőlünk)
- az összevonni kívánt rendelésekhez azonos fizetési módot választott a vásárló, tehát a rendeléseit bankkártyával kifizette, vagy mindegyik rendeléshez az utánvétet választotta. (Bankkártyával kifizetett és utánvétes megrendelés nem egyesíthető)
- a kuponkód felhasználási feltételeknek az összevont megrendelés is eleget tesz (tehát egy megrendeléshez/vásárláshoz csak egy kuponkód kedvezmény vehető igénybe)
- az összevonni kívánt megrendelések egyike sem lett még feldolgozva, kiszámlázva, összeállítva és a szállítást végző cégnek (MPL, Sprinter) átadva.

- A megrendelések feldolgozása/összeállítása folyamatosan történik, hogy a vásárlóink részére gyors és megbízható kiszolgálást tudjunk nyújtani.
Munkanap délig (hétfőtől-csütörtökig) beérkezett megrendelést még aznap feladjuk, és a következő munkanapon a vásárlóink már kézhez is kapják (pénteki napokon nincs csomagfeladás, és szombatra eső munkanapokon mi nem dolgozunk, zárva vagyunk).
Ahhoz, hogy az árainkat folyamatosan ilyen kedvezően alacsony szinten tudjuk tartani, a működési költségeinket a minimálisra szorítottuk.
Tehát ebből adódóan sajnos nincs lehetőségünk/helyünk/személyzetünk arra, hogy egyes megrendeléseket tároljuk és figyelemmel kísérjük a napokkal vagy hetekkel későbbi csomagfeladási kéréseket. Ha a megrendelés megjegyzésébe a vásárló ilyen jellegű kérést ír, a feladott csomagon ezt a fontos információt mi is feltüntetjük. A Sprinter futár és az MPL is általában 10 munkanapos tárolást tesz lehetővé, melyet a vásárlók az adott kiszállítást végző céggel tudnak majd egyénileg egyeztetni, ha szükséges.

- A webáruházban a megrendelés leadásakor, Sprinter futáros házhoz-szállítás választása esetén megjelölhető az időszakasz, mely a vásárló részére leg-megfelelőbb a küldemény átvételére. 8-12, vagy 12-17-órás behatárolás lehetséges, melyet a csomagra mi rávezetünk plusz információként, hogy a futár részére ez megkönnyítse/elősegítse a sikeres kézbesítést.
Az ilyen jellegű kéréseket a futárok az esetek nagy részében figyelembe is szokták venni, de a hivatalos, szerződésben foglalt szállítási időszakasz 8-17 óra között van meghatározva, ezért a Sprinter garantálni NEM tudja azt, hogy a csomagátadásra kizárólag a vásárló által megjelölt időszakaszban kerüljön sor.
Ugyan ez a helyzet a telefonos értesítéssel is, mert a futár általában felhívja a címzettet kiszállítási időpont egyeztetés vagy pontosítás miatt, de ez nem része a szolgáltatásnak, így NEM kötelező a futárra nézve.
- Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem munkahelyi címre kéri, akkor a pontos szállítási adatnak tartalmaznia kell a Cég vagy Intézmény nevét is.
- A csomagba általunk véletlenül, tévesen beletett másfajta, nem a vásárló által megrendelt termék kézhezvételekor, ennek felénk történő jelzése után a legrövidebb időn belül, (természetesen bármiféle plusz költség nélkül) feladjuk a helyes terméket a vásárló részére. Nagyon ritkán, de azért sajnos mi is hibázunk a küldemények összeállításánál, hiszen nem gépek csomagolnak.
A helyes terméket minden esetben a Sprinter futárcég szállítja ki a vásárlónak, mert csak náluk van lehetőség a "Termékcsere" szolgáltatásra. A helyes terméket tartalmazó csomagban küldünk egy üres biztonsági tasakot is, melybe a tévesen kapott terméket visszáruként bele kell tenni eredeti, bontatlan és sértetlen állapotában. A tasakot le kell zárni és visszáruként átadni a futárnak.
Amennyiben a tévesen kapott terméket a vásárló mégis felbontja, és ezek után küldi visszáruként el a részünkre mint "bontatlan és sértetlen" termék, abban az esetben a felbontott állapotban visszaküldött termék árát utólagosan kiszámlázzuk a részére.





CSAK WEBÁRUHÁZUNK VAN, személyes vásárlási lehetőséget adó saját bolttal nem rendelkezünk!

VÁRJUK VISZONTELADÓ GYÓGYNÖVÉNY BOLTOK, PATIKÁK, GYÓGYÁSZATI RENDELŐK JELENTKEZÉSÉT! Kérje e-mailben viszonteladói árlistánkat! (webáruházakkal már nem kötünk viszonteladói szerződést)


EXTRA KEDVEZMÉNYEK: Regisztrált vásárlóinknak, akik a hírlevélre is feliratkoztak, minden hónap első napján megküldjük az adott hónapban, kizárólag a www.naturvitamin.hu webáruházban online leadott rendelésekkor felhasználható
Törzsvásárlói KUPONKÓDOT.
A KUPONKÓD fix összegű vagy százalékos kedvezményt szokott adni a hírlevélben meghatározott szállítási mód díjából, kijelölt termékcsoport vagy az összes termék árából.

Nagy tételben vásárló ügyfeleink, megrendelési összegtől függően 10-20% kedvezményt vehetnek igénybe, a www.naturvitamin.hu webáruházban online leadott megrendelések esetén, az alábbi vásárlási összeghatárokhoz kötött állandó kuponkódok egyikének érvényesítésével:

30.000 Ft felett -10% (kuponkódja NATU10)
50.000 Ft felett -15% (kuponkódja NATU15)
100.000 Ft felett -20% (kuponkódja NATU20)

A kuponkód az étrend-kiegészítő termékek árából vonja le a kedvezményt (az akciós termékek árából is), viszont egyes termékcsomagok és szépségápolási cikkek árát nem csökkenti.
Ilyen esetben ezt a termék leírásának első sorában mindig feltüntetjük.

Kuponkód felhasználási feltételek:
1. - Kuponkód kizárólag a www.naturvitamin.hu webáruházban online leadott rendeléshez érvényesíthető a megfelelő helyre beírva. Máshogy nem.
2. - Egy megrendeléshez csak 1 db kuponkód érvényesíthető.
3. - Több megrendelés összevonására/egyben kezelésére csak akkor van lehetőség, ha az összevont megrendelés is megfelel a kuponkód felhasználás feltételeként az 1. és 2. pontban leírtaknak.

Folytatás