Üdvözöljük a PHARMEKAL termékek webáruházában kedves Vendégünk!

Főoldal
Újdonságok
% % AKCIÓ % %
Bejelentkezés - Regisztráció
Szállítás - Fizetés
Céginformáció-ÁSZF-Adatkezelés
Vélemények
  Magyar 
KOSÁR (2 TERMÉK)
Kategóriák
Letölthető katalógus
Gyorskeresés
nevekben és leírásokban is keres
Összetett keresés
Céginfó, ÁSZF, Adatkezelési információk
Magas minőségű, bevizsgált termékek, egyenesen a gyártótól!

· Üzemeltető: Well-Form Kft. 2464 Gyúró Szeder u 22. (Boltunk nincs, személyes vásárlás nem lehetséges!)
· Levelezési cím: 2151 Fót, 1-es Posta Pf.: 62.
· Adószám: 14082409-2-07
· FELIR azonosító: AA2783381
· Cégjegyzékszám: Cg. 07-09-013609/3. (Fejér Megyei Bíróság mint Cégbíróság)
· Elektronikus elérhetőség: info(kukac)pharmekal.hu
· Ügyfélszolgálati telefonszám munkanapokon 8-16 óráig: 36-70/629-7551
· Ügyvezető/tulajdonos: Blészer Katalin

A Well-Form Kft. 2007 végén alakult. Célunk, hogy kitűnő minőségű (GMP kategóriás), természetes alapanyagú étrend-kiegészítőket tudjunk biztosítani azok számára is, akik nem tudják megfizetni az extra reklámköltségek miatt magas áron kínált, hangzatos nevű, ámde legtöbbször olcsó előállítási költségű, és szintetikus alapanyagokat is tartalmazó patikai készítményeket.
Vagy éppenséggel nem szeretnék azokat a termékeket vásárolni, amiket a piramis rendszerben működő MLM cégek, több tíz ügynök eltartása után, hatalmas haszonnal, borzasztó magas áron kínálnak megvásárlásra a végfelhasználónak.

Webáruházunkban azért (is) ilyen kedvezőek, a piaci árnál sokszor 20-60%-al jobbak az árak, mert Cégünk egyenesen a gyártótól importál, nagy tételben.
A Pharmekal Health LLC. cég (https://www.pharmekal.com), egy fiatal, dinamikusan fejlődő vállalat.
A Pharmekal Health Californiában, saját GMP besorolású gyárában állítja elő termékeit, főleg egyedi, nagy tételű megrendelésesek esetén. Így részünkre is lehetőség nyílik saját elképzeléseink alapján megtervezett külsővel, olyan formulák összeállítására is, melyek nem a megszokott sztenderdek, hanem a vásárlók és a piac egyedi igényei szerint kerülnek megalkotásra a Pharmekal professzionális laborja, és szakértő kutató-orvosai segítségével.

A GMP: Good Manufacturing Practice, azaz -Jó gyártási gyakorlat- alkalmazása a gyógyszeriparban és az élelmiszeriparban terjedt el leginkább.
A termékbiztonság és az egyenletes termékminőség érdekében alkalmazható módszerek általános gyűjteménye. Két fő eleme a hatékony gyártási műveletek és a hatékony ellenőrzés, melyek egymást kiegészítik és egymásra hatással vannak.
A GMP lényege, hogy a minőség, azaz az érdekeltek elégedettségének eléréséhez a következőket kell figyelembe venni, illetve kell megvalósítani:

- a folyamatok nagyon pontos szabályozása
- az előírások szerinti módon végzett tevékenység
- szükséges mérések, ellenőrzések, azaz minőség ellenőrzés
- minden, a minőséget befolyásoló tényező: személyzet, helyiségek, berendezések, eszközök.


A Well-Form Kft. kizárólagos disztribútori joggal, immár egész Európában értékesíti a Pharmekal Health termékeket, melyeket cégünk alapítása óta több tízezren próbáltak ki, és visszatérő vásárlóként, ma már sok családban, természetgyógyásznál, orvosnál, kórházban, patikában rendelnek meg vásárlóink. Mivel cégünknek nincs boltja, így a vásárlók termékeinkhez, a személyes vásárlásra lehetőséget biztosító több-száz viszonteladó partnerünk gyógynövényboltjában is hozzájuthatnak.

A járulékos költségeket minimálisra csökkentettük, hogy kedvező árainkat folyamatosan biztosítani tudjuk.
Mivel a termékek beszerzési ára az USD árfolyamától függ, ezért a webáruházi árainkat naptári negyedévente felülvizsgáljuk.
A webáruházunkban látható képek, leírások, szövegek átvétele/másolása és a termékeink viszonteladása a cégünkkel kötött, erre vonatkozó szerződés hiányában, JOGI következményeket von maga után!

Termékinformációk

A webáruházban kínált termékeknél ÁFA-s árak kerültek feltüntetésre, melyek a házhoz szállítás díját nem tartalmazzák!
Külön csomagolási költség soha nem kerül felszámításra!
A termékek adatlapján megjelenített képek tekintetében igyekszünk a ténylegesnek 100%-ban megfelelőt alkalmazni, de néha a gyártótól kapott képanyag, kis mértékben eltérhet a valóságtól.

A nálunk kapható termékek mesterséges segédanyagok, adalékok és tartósítószerek NÉLKÜL készülnek.

A termékeket a forgalmazás megkezdésekor az OGYÉI részére, a törvényben meghatározott módon bejelentjük. A már megkapott OGYÉI notifikációs számokat, a termékismertetőkben és a magyar nyelvű címkéken is közzétesszük.
Amelyik terméknél nincs az OGYÉI notifikációs szám jelezve, annak a regisztrálása éppen folyamatban van (2-3 hónapig is eltart 1-1 terméknél a notifikációs folyamat a Magyar címketerv apró javítgatásai, vagy az OGYÉI túlterheltsége miatt), de a törvényben előírt módon, - 37/2004. (IV. 26.) ESzCsM rendelet az étrend-kiegészítőkről alapján, a notifikációs díj befizetésével egy időben, a termék már jogszerűen forgalmazható.



ÁSZF (Általános Szerződési és felhasználási Feltételek)

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül közzétételre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
Jelen dokumentum tartalmazza a Well-Form Kft., mint Szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett https://pharmekal.hu weboldal (a továbbiakban: weboldal) használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF).
A jelen ÁSZF a Szolgáltató által a https://pharmekal.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Vásárló (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (A Szolgáltató és a Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁFSZ hatálya kiterjed minden jogviszonyra, amely a https://pharmekal.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) keresztül történik.

Ezeket a feltételeket Magyarország törvényei szabályozzák, a weboldalon feltüntetett árak forintban értendőek és bruttó árak.

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

A regisztrációval Ön kifejezi, hogy megértette, és elfogadja az alábbiakat:
- a honlapon való regisztráció során kötelezően meg kell adnia bizonyos személyes adatokat
- a jelszó titokban tartásáért kizárólag Ön felelős
- kijelenti, hogy Ön 16 évét betöltött, cselekvőképes személy, így szerződéskötési képessége nem korlátozott vagy kizárt
- elfogadja, hogy amennyiben a regisztráció során a hírlevél küldéséhez hozzájárul, úgy a szolgáltató hírlevelet küldhet az Ön által megadott e-mail címre.

A megrendelés menete:

Webáruházunkban a vásárlás LÉTEZŐ e-mail cím, és saját magyarországi lakcím/telefonszám megadásával történő regisztrációhoz kötött.
1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba
2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a "Vásárlás tovább" gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Ha a termék kosárban lévő mennyiségét szeretné megváltoztatni, a darabszám mellett lévő + vagy - jelre kattintva emelheti illetve csökkentheti a vásárolni kívánt mennyiséget. Majd nyomjon a "Pénztár" gombra.
3. Ha már vásárolt nálunk, akkor "Visszatérő vásárló"-ként jelentkezzen be a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval. Ha nem vásárolt még nálunk, akkor válassza a "Regisztráció"-t és rögzítse adatait, szállítási címét és elérhetőségeit a regisztrációs adatlapon, majd nyomjon lent a kék "Tovább" gombra. Az adatlap kitöltése után a rendszer küld Önnek a megadott e-mail címére egy üdvözlő levelet, de nem kell a regisztrációt megerősítenie semmilyen módon, hanem az adatlap kitöltése után azonnal folytathatja a megrendelést.
4. Válasszon szállítási módot, írja a megjegyzésbe amit pluszban közölni szeretne a szállítással kapcsolatosan, majd nyomjon lent a kék "Tovább" gombra.
5. Válasszon fizetési módot, és ha rendelkezik kedvezmény kuponkóddal, akkor ugyan itt lent, a szürke sávban lévő **Kuponkód megadása** mezőbe írja be a kedvezmény kupon kódját majd nyomjon lent a kék, "Tovább" gombra.
6. Nézze át egyben a megrendelést, ellenőrizze a szállítási és számlázási adatokat, telefonos elérhetőséget amit megadott, a kosárban lévő termékeket és a fizetendő összegeket, valamint ha használt fel kuponkódot, akkor nézze meg itt is szerepel-e, és a kedvezmény összege levonásra került-e a végösszegből. Ha mindent rendben talál, küldje el részünkre a rendelést a lent található, nagy, piros "Elküldés" gombbal.
7. A megrendelés elküldését követően Ön néhány percen belül automatikus visszaigazolást kap a regisztrációkor megadott e-mail címre.

Néha a regisztrációkor hibásan begépelt e-mail cím, vagy az Ön SPAM beállításai miatt nem érkezik meg az igazolás. Ha néhány percen belül nem látja a beérkezett levelei között a visszaigazolást, akkor a webáruházban fent, a Saját adatok/Beállítások fülre kattintva a Név/E-mail cím menüpontban ellenőrizze, hogy jól adta-e meg az e-mail címét. Ha az e-mail cím helyes, akkor nézze meg a levelező rendszerének spam fiókban és a kukában is. A vásárló által rosszul megadott e-mail cím vagy a levelező fiókjában beállított spam szűrő és az ingyenes levelezőrendszerek megbízhatatlan működése okán elmaradó e-mail visszaigazolásért felelősséget nem tudunk vállalni!
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (,,Ektv.”) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Weboldalon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a Weboldalon történő közzétételt követő első használat alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni. A weboldal látogatói a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.

Szerzői jog, Szellemi tulajdon

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (a továbbiakban: Szjt.) értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a Weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a Weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a Weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül. A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a https://pharmekal.hu domain nevére, a Szolgáltató által foglalt aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön írásos engedélyt ad. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak és Weboldal bármely látogatójának a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a Weboldal használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Vásárló teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

2001. évi CVIII., az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról alkotott törvény értelmében a webáruházban leadott megrendelés a Felek között magyar nyelven létrejött, nem írásban hanem ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősül. A megrendelést tehát jognyilatkozatként iktatjuk, és annak létrejöttét követő 1 évig őrizzük. Ehhez a vásárló mint szerződő a regisztrációkor megadott felhasználónévvel és jelszóval a webáruházba történő belépés után a "Saját adatok/Beállítások" menüpontban férhet hozzá.
A megrendelés elfogadásával/elküldésével a vásárló ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozattal ad megbízást cégünk részére, hogy igénybe vegyük/kifizessük a postai vagy futáros szállítást a megrendelés teljesítéséhez.
A "Nem kereste", "Átvételt megtagadta" jelzésű, vagy többszöri sikertelen csomagátadási kísérlet, rosszul vagy hiányosan megadott szállítási adatok miatt "Kézbesíthetetlen" jelzéssel visszajött küldeményekre is szállítási díjköltségünk van, hiszen a szállítási szolgáltatást a posta/futárcég teljesítette.
Amennyiben a kézbesítés nem cégünk hibájából hiúsult meg, úgy a nekünk kárként okozott szállítási díjat a vásárlóra terheljük.
A hátralék megfizetéséig a nevével/lakcímével/telefonos elérhetőségével érkezett további megrendelést nem áll módunkban teljesíteni.

A megrendelések feldolgozása folyamatosan történik, munkanap hétfőtől-csütörtök délig beérkezett megrendeléseket általában még aznap át is adjuk a szállítást végző cégek részére, következő 1-2 munkanapos kiszállításra.
Megrendelést csak akkor tudunk törölni a vásárló kérésére, ha annak a feldolgozása, számlázása, csomagolása és a szállító cégek részére átadása még nem történt meg.
Bankkártyával előre fizetett megrendelés törlésekor, magát a tranzakciót kell töröltetnünk a CIB banknál, hiszen a kártyás fizetés közvetlenül a CIB online terminálján történik. A fizetett összeg tehát nem a mi bankszámlánkra kerül, hanem azt a CIB bank később számolja el részünkre. A tranzakció törlésének hivatalos ügyintézési ideje 30 nap (de a tapasztalatok szerint 7-14 nap alatt vissza szokta tenni a CIB bank a vásárló bankkártyájára a pénzt).


Elállási/Felmondási jog

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Vásárló a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Vásárló, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalja e költség viselését.

Az elállási jog gyakorlása esetén a Vásárlót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán a Well-Form Kft. 2151 Fót, 1-es Posta Pf.: 62. címre, vagy elektronikus úton küldött levél útján a info(kukac)pharmekal.hu e-mail címre.

Ebből a célból Ön felhasználhatja a megrendelésének átvételekor a csomagban kapott, színes katalógus 2. oldalán lévő nyilatkozat-mintát is.

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

Nem illeti meg az elállási jog a Vásárlót:
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
- az akcióban vagy akciós csomagban vásárolt, (tehát a rendelésben, email visszaigazolásban, szállítólevélen vagy a számlán) egy tételként megjelölt árukat nem egyben, hanem csak részben küldi vissza.


Az Elállás/Felmondás joghatásai

Vásárló köteles az áru(kat) indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Szolgáltató részére történő közlésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni a Well-Form Kft. 2151 Fót, 1-es Posta Pf.: 62. címre.
A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Felhasználó az Értékesítő részére.
Szolgáltató a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Vásárló részére a Vásárló által megadott bankszámlaszámra, beleértve az eredeti szállítási díjat is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
A visszatérítés során banki átutalás fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Vásárló és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1400045.KOR
Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/HU/TXT/?uri=CELEX%3A32011L0083

Jótállás, Szavatosság

A Felhasználó webshopot üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére A Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
A Felhasználó a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Felhasználó köteles bizonyítani, hogy az a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.
A jótállás időtartama egy év (kivétel néhány termék, melyekről a Termék oldalán tájékoztatót kap a Felhasználó). A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Az Értékesítő nem tartozik jótállással, illetve szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

A szavatossági igény esetén történő eljárás

A Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Ha a vállalkozás a fogyasztószavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasításindokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
A vállalkozás a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A Panaszkezelés módja
Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonszámon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát eljuttatja a vásárlónak.
Az írásbeli panaszt az webáruházunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
Panasszal fordulhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz is:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
E-mail cím: kapcsolat@nfh.hu

Panasszal fordulhat az Önhöz legközelebb eső Járási Hivatalhoz, melyről a https://jarasinfo.gov.hu/ címen tájékozódhat!

Különböző jogviták rendezésére használható az online vitarendezési platform, mely az alábbi linken elérhető: http://ec.europa.eu/odr
e-mail cím: onlinevita@bkik.hu
Az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.
Fogyasztói panaszával fordulhat a Budapesti Békéltető Testülethez is.
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
Tel: 06 (1) 488 21 31
Fax: 06 (1) 488 21 86
e-mail : bekelteto.testulet@bkik.hu

A Felelősség korlátozása

Az Értékesítési Rendszerben való vásárlás feltételezi, hogy a vásárló birtokában van az Internet nyújtotta lehetőségeknek és azok korlátainak, melyeket tudomásul vesz, és elfogad, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.
Az Értékesítő semmilyen módon nem felelős a folyamatokban előforduló, az alább felsorolt pontokban foglalt eseményekből bekövetkezett hibákért, s emiatt bekövetkezhető érdeksérelemért, bármilyen okból is következtek be:
- Az Interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat
- Bármilyen, az internetes hálózatban előforduló hiba, ami megakadályozza az Értékesítési Rendszer akadálytalan működését, a kapcsolatfelvételt és a vásárlást.
- Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.
- Bármely, papír, vagy elektronikus formában érkezett levél és bármilyen adatelvesztése.
- Bármely közreműködő szoftver nem megfelelő működése.
- Bármilyen program,- technikai hibából bekövetkezett esemény következményei.

Az Értékesítő nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az Értékesítési Rendszerhez való csatlakozás miatt következettbe, a kapcsolódás és a vásárlás, minden esetben a Felhasználó felelősségére történik.
A Felhasználó felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól.
Az Értékesítő nem vonható felelősségre vis maior esetén vagy bármilyen olyan dologgal kapcsolatos eseményért, ami nem az irányítása alatt áll, s amire közvetlen ráhatása nincs.

***** ADATKEZELÉS *****


Definíciók, magyarázatok
azonosítható természetes személy: az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, azonosító szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy fizikai, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy, vagy több tényező alapján azonosítható;
személyes adat: az érintettre vonatkozó bármely információ; olyan az érintettel kapcsolatba hozható adat – különösen az érintett neve, azonosító jele, valamint egy vagy több fizikai, fiziológiai, mentális, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára jellemző ismeret –, valamint az abból levonható, az érintettre vonatkozó következtetés;
hozzájárulás: az érintett akaratának önkéntes, határozott és megfelelő tájékoztatáson alapuló egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy az akaratát félreérthetetlenül kifejező más magatartás útján jelzi, hogy beleegyezését adja a rá vonatkozó személyes adatok kezeléséhez;
adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely - törvényben vagy az Európai Unió kötelező jogi aktusában meghatározott keretek között -önállóan vagy másokkal együtt az adat kezelésének célját meghatározza, az adatkezelésre (beleértve a felhasznált eszközt) vonatkozó döntéseket meghozza és végrehajtja, vagy az adatfeldolgozóval végrehajtatja;
adatkezelés: az alkalmazott eljárástól függetlenül az adaton végzett bármely művelet vagy a műveletek összessége, így különösen gyűjtése, felvétele, rögzítése, rendszerezése, tárolása, megváltoztatása, felhasználása, lekérdezése, továbbítása, nyilvánosságra hozatala, összehangolása vagy összekapcsolása, zárolása, törlése és megsemmisítése, valamint az adat további felhasználásának megakadályozása, fénykép, hang vagy képfelvétel készítése, valamint a személy azonosítására alkalmas fizikai jellemzők (pl. ujj-vagy tenyérnyomat, DNS minta, íriszkép) rögzítése;
adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele, nyilvánosságra hozatal: az adat bárki számára történő hozzáférhetővé tétele;
adattörlés: az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges;
adatkezelés korlátozása: a tárolt adat zárolása az adat további kezelésének korlátozása céljából történő megjelölése útján;
adatmegsemmisítés: az adatot tartalmazó adathordozó teljes fizikai megsemmisítése;
adatfeldolgozás: az adatkezelő megbízásából vagy rendelkezése alapján eljáró adatfeldolgozó által végzett adatkezelési műveletek összessége;
adatfeldolgozó: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki, vagy amely - törvényben vagy az Európai Unió kötelező jogi aktusában meghatározott keretek között és feltételekkel - az adatkezelő megbízásából vagy rendelkezése alapján személyes adatokat kezel;
harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére irányuló műveleteket végeznek;
adatvédelmi incidens: az adatbiztonság olyan sérelme, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisülését, elvesztését, módosulását, jogosulatlan továbbítását vagy nyilvánosságra hozatalát, vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi;
címzett: az a természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely részére személyes adatot az adatkezelő, illetve az adatfeldolgozó hozzáférhetővé tesz.
Az Adatkezelő a honlap látogatása során úgynevezett cookie-kat (sütiket) használ. A Süti egy rövid szöveges fájl, amely az Ön számítógépén, telefonján vagy más készülékén van eltárolva az Ön adott weboldalon való navigációjáról. A Sütik szükségesek a böngészés megkönnyítése és felhasználóbaráttá tétele érdekében, és nem okoznak kárt az Ön számítógépében. A cookie-k (sütik) nem tartalmaznak személyes információkat, és nem alkalmasak az egyéni felhasználó azonosítására. A cookie-k (sütik) gyakran olyan egyéni azonosítót tartalmaznak - egy titkos, véletlenül generált számsort - amelyet az Ön eszköze tárol. Néhány cookie (süti) a honlap bezárása után megszűnik, néhány pedig hosszabb időre tárolásra kerül számítógépén.
A cookie-k jogszabályi háttere és jogalapja: Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása.
A honlap által használt cookie-k főbb jellemzői: A működéshez szigorúan szükséges cookie-k: Ezek a cookie-k a weboldal használatához nélkülözhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezek hiányában az oldal számos funkciója nem lesz elérhető az Ön számára. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.
A felhasználói élmény javítását szolgáló cookie-k: Ezek a cookie-k információkat gyűjtenek a felhasználó weboldalhasználatáról, például, hogy mely oldalakat látogatja leggyakrabban, vagy milyen hibaüzenetet kap a weboldalról. Ezek a cookie-k teljesen általános, névtelen információkkal dolgoznak. Az ezekből nyert adatokat a weboldal teljesítményének javítására használjuk.
Nem gyűjtünk az általunk használt Sütik segítségével olyan érzékeny személyes adatokat, mint például az Ön lakcíme, hitel- vagy bankkártya adatai, stb.
Amennyiben Ön nem fogadja el a cookie-k használatát, akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek az Ön számára. Ha szeretné elkerülni a Sütiket ezen a weboldalon, a fent leírtkorlátozásokat figyelembe véve, először tiltsa le a Sütik használatát a böngészőjében, majd pedig törölje a böngészőjében tárolt ezen weboldalhoz kapcsolódó sütiket.

Az Ön adatainak kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

Adatkezelő adatai:
Cégnév: Well-Form Kft.
Székhelye: HU-2464 Gyúró, Szeder u. 22.
Levelezési címe: 2151 Fót, 1-es posta Pf.: 62.
Elektronikus elérhetősége: info(kukac)pharmekal.hu
Telefonos elérhetősége: MUnkanapokon 8-16 óráig 06 (70) 629 7551
Webshop: www.pharmekal.hu és www.naturvitamin.hu
Tárhely szolgáltató: EV2 Internet Kft (1149 Budapest, Róna u. 120-122)
Elektronikus elérhetősége: info(kukac)ev2.hu
Weblap címe: http://ensim.hu
Adatvédelmi szabályzat: http://ensim.hu/wp-content/uploads/2018/05/asz.pdf
Kezelt adatok köre: név, cím, telefonszám, email-cím, céges vásárlók esetén: adószám
Az adatkezelés célja: a megrendelések teljesítése, számlázás, kedvezmény-kuponkód hírlevél küldése
Az adatkezelés időtartama: Az adatrögzítés során megadott személyes adatok kezelése a rögzítés időpontjában kezdődik és annak törléséig, illetve törvényben meghatározott határidőig tart. Az adatok rögzítése, amennyiben az érintett hozzájárulása alapján történik, a hozzájárulás visszavonásáig tart.
A Well-Form Kft. a hozzájárulás visszavonása nélkül törli azokat a regisztrációkat, a vásárló minden személyes adatával együtt, amelyeket az utolsó megrendelést követően 1 éven keresztül nem használnak, tehát inaktívvá váltak.
Valamint 1 hónap után törli azokat a regisztrációkat, melyeket nem vásárlási szándékkal hoztak létre, mert vásárlás/megrendelés 1 hónap elteltével sem történt.

I. Általános tájékoztató
A jelen Tájékoztató célja, hogy rögzítse az adatkezelő által alkalmazott adatvédelmi és adatkezelési elveket és szabályokat.
1.1. A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679/EU Rendelet (a továbbiakban: „általános adatvédelmi rendelet) szerint az adatkezelő megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintett (a továbbiakban: érintett) részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó, a 13. és a 14. cikkben említett valamennyi információt és a 15-22. és 34. cikk szerinti minden egyes tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva nyújtsa.
1.2. Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: „Infotv.”) rögzíti, hogy az érintettel az adatkezelés megkezdése előtt közölni kell, hogy az adatkezelés hozzájáruláson alapul vagy kötelező. Az érintettet az adatkezelés megkezdése előtt egyértelműen és részletesen tájékoztatni kell az adatai kezelésével kapcsolatos minden tényről, így különösen az adatkezelés céljáról és jogalapjáról, az adatkezelésre és az adatfeldolgozásra jogosult személyéről, az adatkezelés időtartamáról. Az Infotv. és az általános adatvédelmi rendelet rendelkezései szerint az adatkezelés akkor jogszerű, ha valamelyik feltétel teljesül:
• az érintett a hozzájárulását adta személyes adatainak egy vagy több konkrét célból történő kezeléséhez,
• az adatkezelés olyan szerződés teljesítéséhez szükséges, amelyben az érintett fél, vagy az a szerződés megkötését megelőzően az érintett kérésére történő lépések megtételéhez szükséges,
• az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettség teljesítése céljából szükséges, vagy
• az adatkezelő vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítése céljából szükséges, kivéve, ha ezen érdekekkel szemben elsőbbséget élveznek az érintett olyan érdekei vagy alapvető jogai és szabadságai, amelyek személyes adatok védelmét teszik szükségessé, különösen, ha az érintett gyermek.

1.3. Ha az adatkezelés az érintett hozzájárulásán alapul, a közvetlenül gyermekeknek kínált, információs társadalommal összefüggő szolgáltatások vonatkozásában végzett személyes adatok kezelése akkor jogszerű, ha a gyermek a 16. életévét betöltötte. A 16. életévét be nem töltött gyermek esetén, a gyermekek személyes adatainak kezelése csak akkor és olyam mértékben jogszerű, ha a hozzájárulást a gyermek feletti szülői felügyeletet gyakorló adta meg, illetve engedélyezte. 1.4. A fenti tájékoztatás kiterjed az érintett adatkezeléssel kapcsolatos jogokra és jogorvoslati lehetőségekre is, melyeknek köre:
a) az adatgyűjtés ténye,
b) az érintettek köre,
c) az adatgyűjtés célja,
d) az adatkezelés időtartama,
e) az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye,
f) az érintettek adatkezeléssel kapcsolatos jogainak és jogorvoslati lehetőségeinek ismertetése, valamint
g) ha az adatkezelés adatvédelmi nyilvántartásba vételének van helye, az adatkezelés nyilvántartási száma.
1.5. Az adatkezelő a weboldala által kezelt adatait az adatvédelemre vonatkozó mindenkor érvényes és hatályos jogszabályi előírások betartásával kezeli és tárolja. Az erre vonatkozó szabályok a jelen Adatvédelmi és Adatkezelési Tájékoztatóban olvashatók, amely az adatkezelési módszerek mellett egyúttal az adatvédelemre és személyes adatok biztonságos kezelésre vonatkozó intézkedéseket is rögzíti.
1.6. Az adatkezelő a vonatkozó jogszabályokra figyelemmel egyoldalúan jogosult adatkezelési elvei módosítására. A módosított adatkezelési elvek a honlapra történő feltöltéssel válnak hatályossá. Minden egyes módosítást követően az adatkezelő felhívja az érintettek figyelmét, hogy az adatok kezelésére vonatkozó tájékoztató megváltozott.
1.7. Az adatkezelő felelősséget vállal a weboldalt látogatók személyiségi jogainak védelméért, viszont az interneten keresztül továbbított információk biztonsága teljes körűen nem biztosítható, és az adatkezelő az érintett internethez való hozzáférésének biztonsági hiányosságaiból eredő kockázatokért felelősséget nem tud vállalni. Az érintett az internetelérésének biztonságát önmaga köteles biztosítani, ezért javasolt biztonsági intézkedések bevezetése a személyes adatok biztonsága érdekében.
II. A jelen Tájékoztatóban alkalmazott fogalmak meghatározásai:

személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyekre („érintett”) vonatkozó bármely információ;
azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságra vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;
„az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;
adatkezelő: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;
adatkezelés: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;
adattovábbítás: az adat meghatározott harmadik személy számára történő hozzáférhetővé tétele;
adattörlés: az adat felismerhetetlenné tétele oly módon, hogy a helyreállítása többé nem lehetséges;
harmadik személy: olyan természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki vagy amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel vagy az adatfeldolgozóval;
adatvédelmi incidens: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt, vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.
felügyeleti hatóság: a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (postacím: H-1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C., telefon: 06 (1) 391-1400, email: ugyfelszolgalat@naih.hu, weboldal: http://naih.hu).
Az Adatkezelési Tájékoztató alapjául szolgáló valamennyi adatkezelés tekintetében – különösen, de nem kizárólagosan – az alábbi jogszabályok irányadók:
• a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény;
• az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény;
• az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény;
• a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény;
• az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény;
• a fogyasztóvédelemről szóló 1997. CLV. törvény;
• a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló 2016/679/EU Rendelet.

III. Az adatkezelés jogalapja és célja
Személyes adat kizárólag meghatározott célból, jog gyakorlása és kötelezettség teljesítése érdekében kezelhető. Az adatkezelésnek minden szakaszában meg kell felelnie az adatkezelés céljának, az adatok felvételének és kezelésének tisztességesnek és törvényesnek kell lennie. Csak olyan személyes adat kezelhető, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig kezelhető.
3.1. Az adatkezelés jogalapja:
Az érintettel az adatkezelés megkezdése előtt közölni kell, hogy az adatkezelés hozzájáruláson alapul vagy kötelező. Az adatkezelésre egyrészt az érintettek által az adatkezelő weboldalán önkéntesen, az érintett megfelelő tájékoztatásán alapuló, határozott hozzájáruló nyilatkozata alapján kerül sor. Az érintett személyes adatainak rögzítésére csak az adatvédelmi tájékoztató elfogadása után kerülhet sor. Az elfogadás hiányában az adatkezelő nem rögzíti az érintett adatait és ennek hiányában online szerződéskötésre sem tud sok kerülni. Másrészt az adatkezelés jogalapja további jogszabályok alapján kötelező, melyhez az érintett hozzájárulása nem szükséges:
• az adózás rendjéről szóló 2017. évi CL. törvény (Art.) 78. § (1) bekezdésében foglalt iratmegőrzési kötelezettség alapján,
• az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 13/A. § (1) bekezdése alapján a szolgáltató az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából kezelheti az igénybe vevő azonosításához szükséges természetes személyazonosító adatokat és lakcímet,
• a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény 169. § (1) bekezdésében foglalt bizonylatmegőrzési kötelezettség alapján.

Az érintett hozzájárulása alapján
• a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. éviXLVIII. törvény 6. § (1) bekezdése alapján hírlevelet az adatkezelő az érintett hozzájárulása alapján küldhet.
• a személy- és vagyonvédelmi, valamint a magánnyomozói tevékenység szabályairól szóló 2005. évi CXXXIII. törvény 26. § (1) bekezdés e) pontja alapján az adatkezelő az üzlethelyiségében elektronikus vagyonvédelmi rendszert (kamerarendszert) alkalmaz, melyre az érintett a ráutaló magatartásával (az üzlethelyiségbe való belépéssel) adja meg a hozzájárulást.
3.2. Az adatkezelés célja:
Az adatkezelő az adatokat kizárólag az online megrendelések teljesítése, az érintett külön hozzájárulása esetén pedig online (e-mailen történő) hírlevél küldése és marketing célú online megkeresés érdekében, valamint az adatkezelőre vonatkozó jogi kötelezettségek teljesítése céljából tárolja és kezeli. Az érintett a személyes adatainak rögzítéséhez hozzájáruló nyilatkozatát bármikor visszavonhatja, a hírlevél-szolgáltatásról bármikor leiratkozhat és kérheti a megadott adatok törlését. Az adatkezelés a fenti célokból kizárólag a törvényben meghatározott módon, a cél megvalósulásához szükséges mértékben és ideig, és kizárólag azzal a személyes adattal történik, amely a fenti célok megvalósulásához elengedhetetlenül szükséges, és a cél elérésére alkalmas.
Az adatkezelő az érintett személyes adatait csak az érintett kifejezett hozzájárulása, vagy jogszabály erre irányuló rendelkezése alapján továbbítja harmadik személyek, illetve hatóság és bíróság felé. Az érintett a szerződés teljesítéséhez szükséges adatainak az adatkezelő Általános Szerződési Feltételei között feltüntetett csomagszállító társaság részére történő továbbításához az érintett hozzájárul, ha online megrendelés esetén a termékhez házhozszállítás útján kíván hozzájutni. Amennyiben az érintett a Well-Form Kft.-től (Székhelye: HU-2464 Gyúró, Szeder u. 22.) terméket rendel, úgy az adatkezelő, mint átvételi pont, a szerződés teljesítése érdekében és annak teljesítéséig ismerheti meg és kezeli az adatokat.
Amennyiben az érintett az adatainak kezeléséhez nem járul hozzá, illetve azok rögzítését semmilyen mértékben nem kívánja, sajnos hiába rendelkezik a megrendelés megtételére irányuló szándékkal, mert személyes vásárlásra lehetőséget adó üzletünk/boltunk nincsen.
3.3. Az adatok megismerésére és kezelésére jogosult személyek köre
A személyes adatok megismerésére kizárólag az adatkezelő alkalmazásában lévő munkatársak jogosultak. A személyes adatok megismerésére jogosult továbbá az adatkezelő alkalmazásában, illetve megbízásában lévő rendszergazda (lást fentebb „Tárhely szolgáltató” megnevezéssel), aki az adatkezelő weboldalának és webshopjának karbantartása érdekében kezeli. Az adatkezelő és a rendszergazda között fennálló szerződés tartalma szerint, a rendszergazda az érintettek személyes adatait az adatkezelő kifejezett engedélye nélkül senki részére nem továbbíthatja és nem közölheti. Amennyiben a rendszergazda ezt a kötelezettséget megszegi, kártérítést köteles fizetni. A szerződés teljesítéséhez szükséges adatok megismerésére és kezelésére kizárólag olyan munkatárs jogosult, aki az adatkezelő értékesítési és ügyfélszolgálati munkatársa.
IV. A kezelt személyes adatok köre és a rögzítés módja
4.1. Adatkezelő a jelen Adatkezelési Tájékoztató hatálya alá tartozó tevékenységével összefüggésben az alábbi, közvetlenül az érintettől felvett személyes adatokat kezeli:
• Teljes név (vezetéknév, keresztnév)
• Szállítási cím, értesítési cím, számlázási cím
• Telefonos elérhetőség
• Elektronikus elérhetőség (e-mail cím)

4.2. A jelen Tájékoztató szerinti személyes adatok rögzítésére kizárólag azt követően kerülhet sor, miután az adatkezelő az érintett részére az adatkezelés alapjául szolgáló Adatkezelési Tájékoztató megismerését lehetővé tette. Azáltal, hogy az adatvédelmi és adatkezelési tájékoztató az adatkezelő weboldalán bármely személy által hozzáférhető, valamint a regisztráció rögzítése addig nem valósulhat meg, míg azt az érintett személy el nem olvassa és el nem fogadja, így az érintett nem hivatkozhat annak megismerésének hiányára.
4.3. Az adatfelvételre az adatkezelő webshopján, közvetlenül az érintett által kerül sor. Az adatrögzítés folyamatát az érintett maga irányítja, ennek hiányában az adatrögzítésre nem kerülhet sor, továbbá, amennyiben az adatrögzítés során az érintett az adatrögzítés folyamatát akár kifejezetten, akár ráutaló magatartással megszakítja, úgy az adatrögzítés megszakad, és az addig megadott személyes adatokat nem kerülnek rögzítésre.
4.4. Az adatkezelő a megadott személyes adatokat az Adatkezelési Tájékoztatóban írt céloktól eltérő célokra nem használja, illetve használhatja fel. Személyes adatokat harmadik személynek vagy hatóságok számára kizárólag az érintett előzetes, kifejezett hozzájárulása esetén lehetséges kivéve, ha törvény ettől eltérően nem rendelkezik.
4.5. Az adatkezelő az érintett által megadott személyes adatok hitelességét nem köteles ellenőrizni. A megadott adatok hitelességéért kizárólag az érintett személy felel. Az érintett e-mail címének megadásakor egyúttal felelősséget vállal azért, hogy a megadott e-mail címről kizárólag az érintett vesz igénybe szolgáltatást. Amennyiben az érintett e-mail címéhez harmadik személy is hozzáfér, és az érintettnek kárt okoz, az ebből eredő károk megtérítéséért az adatkezelő felelősséget nem vállal. Az adatkezelő nem köteles ellenőrizni, hogy az e-mail cím valóban az azt megadó érintetthez tartozik, ily módon jogosult vélelmezni, hogy a megadott személyes adatok tekintetében az adatkezelés jogszerű.
4.6. Amennyiben az adatkezelő a személyes adatokat nem az érintettől szerzi meg, az adatkezelő az érintett rendelkezésére bocsátja – az adatok megszerzésétől számított ésszerű határidőn belül, de legkésőbb egy hónapon belül – a jelen Tájékoztatót, valamint:
• az adatkezelő és annak képviselőjének elérhetőségét,
• a személyes adatok tervezett kezelésének célját, az adatkezelés jogalapját,
• az érintett személyes adatok kategóriáit,
• a személyes adatok tárolásának időtartamát, ennek hiányában az időtartam meghatározásának szempontjait,
• ha az adatkezelés hozzájáruláson alapul,
• tájékoztatja az érintettet a jogairól,
• a felügyeleti hatósághoz benyújtható panasz jogáról.

4.8. Az adatkezelő különböző online közösségi oldalakon kiegészítő ügyfélszolgálati tevékenységet végezhet (Facebook). A közösségi oldalon való adatkezeléshez az érintett önkéntes hozzájárulása alapján kezeli az adatkezelő az adatokat, abban a minimális mértékben, amennyiben az a szerződés teljesítéséhez, illetve az érintett tájékoztatásához szükséges.
V. Adatkezelés időtartama, az adatok módosítása és törlése
5.1. Az adatrögzítés során megadott személyes adatok kezelése a rögzítés időpontjában kezdődik és annak törléséig, illetve törvényben meghatározott határidőig tart. Az adatok rögzítése, amennyiben az érintett hozzájárulása alapján történik, a hozzájárulás visszavonásáig tart. A Well-Form Kft. a hozzájárulás visszavonása nélkül törli azokat a regisztrációkat, a vásárló minden személyes adatával együtt, amelyeket az utolsó megrendelést követően 1 éven keresztül nem használnak, tehát inaktívvá váltak. Valamint 1 hónap után törli azokat a regisztrációkat, melyeket nem vásárlási szándékkal hoztak létre, mert vásárlás/megrendelés 1 hónap elteltével sem történt.
5.2. Az érintett bármikor kérhet felvilágosítást az adatkezelő által kezelt adatairól, ez alatt értve a kezelt adatok körét, az adatrögzítés időpontját és módját, valamint az adatkezeléssel kapcsolatos, hatályos elveket, szabályokat egyaránt. Az érintett bármikor indokolás és korlátozás nélkül ingyenesen kérheti rögzített adatai módosítását, továbbá azok adatkezelő adatbázisából való törlését az adatkezelő bármely elérhetőségén:
email-ben: info(kukac)pharmekal.hu (válaszidő munkanapokon 8 órán belül)
telefonon (munkanapokon 8-16 óra között) 36-70/629-7551
levélben: 2151 Fót, 1-es posta Pf.: 62. (válaszidő a kézhezvételtől számított 5 munkanapon belül)

VI. „Cookie” használat
Az adatkezelő által üzemeltetett weboldal úgynevezett „cookie”-kat használ profiladatok és állapotadatok gyűjtéséhez a látogatók nyomon követésére. A cookie-k olyan adatok, melyek ideiglenesen a böngészőprogramról az érintett számítógépének merevlemezére kerülnek a weboldal meglátogatásával, és amelyek a weboldal teljesebb és gyorsabb használatához szükségesek. A lementett adatok azonban önmagukban nem használhatók fel a látogató személyazonosságának beazonosítására. A cookie-k további funkciókat biztosítanak a weboldal számára, illetve segítségükkel pontosabban fel tudjuk mérni a weboldal használatát. Az Info tv. alapján cookie alkalmazásához az érintett előzetes hozzájárulásával van lehetőség. Az érintettnek tehát módjában áll engedélyeznie vagy elutasítania a cookie-kat, valamint böngészője beállításainak módosításával akár el is utasíthatja azok rögzítését. Amennyiben az érintett úgy dönt, hogy a cookie-kat elutasítja, előfordulhat, hogy az adatkezelő weboldala vagy más honlapok interaktív funkcióit nem tudja teljes egészében a rendeltetésének megfelelően igénybe venni.
VII. Az adatkezelő feladatai
7.1. Az adatkezelő a tudomány és technológia állása és a megvalósítás költségei, továbbá az adatkezelés jellege, hatóköre, körülményei és céljai, valamint a természetes személyek jogaira és szabadságaira jelentett, változó valószínűségű és súlyosságú kockázat figyelembevételével mind az adatkezelés módjának meghatározásakor, mind pedig az adatkezelés során olyan megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket – például álnevesítést – hajt végre, amelyek célja egyrészt az adatvédelmi elvek, például az adattakarékosság hatékony megvalósítása, másrészt a jogszabályi követelmények teljesítéséhez és az érintettek jogainak védelméhez szükséges garanciák beépítése az adatkezelés folyamatába.
7.2. Az adatkezelő megfelelő technikai és szervezési intézkedéseket hajt végre annak biztosítására, hogy alapértelmezés szerint kizárólag olyan személyes adatok kezelésére kerüljön sor, amelyek az adott konkrét adatkezelési cél szempontjából szükségesek. Ez a kötelezettség vonatkozik a gyűjtött személyes adatok mennyiségére, kezelésük mértékére, tárolásuk időtartamára és hozzáférhetőségükre. Ezek az intézkedések különösen azt kell, hogy biztosítsák, hogy a személyes adatok alapértelmezés szerint a természetes személy beavatkozása nélkül ne válhassanak hozzáférhetővé meghatározatlan számú személy számára. 7.3. A biztonság megfelelő szintjének meghatározásakor figyelembe kell venni az adatkezelésből eredő olyan kockázatokat, amelyek különösen a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítéséből, elvesztéséből, megváltoztatásából, jogosulatlan nyilvánosságra hozatalából vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférésből erednek.
7.4. Az adatkezelő és az adatkezelő képviselője feladatai végrehajtása során a felügyeleti hatósággal együttműködik. VIII. Az érintettek jogai
8.1. Az érintett kérelmezheti az adatkezelőnél:
a) tájékoztatását személyes adatai kezelésének céljáról, kategóriájáról, tárolásának időtartamáról, jogairól, a panasztételi jogáról, az adatok forrásáról,
b) személyes adatainak helyesbítését és törlését,
c) az adatkezelés meghatározott körre történő korlátozását,
d) tájékoztatását, ha személyes adatait megváltoztatják, illetve harmadik személy részére továbbítják,
e) személyes adatainak törlését vagy zárolását,
f) az adathordozhatóságához való jogának gyakorlását,
g) a profilalkotás és automatizált adatkezelés elmaradását, megszüntetését,
h) tiltakozhat a személyes adatainak kezelése ellen.
8.2. Az adatkezelő profilalkotást nem végez, automatizált döntéshozatalt nem alkalmaz, valamint közérdekű cél, illetve közhatalmi jog birtokában személyes adatokat nem kezel.
8.3 Az érintett kérelmére az adatkezelő tájékoztatást ad az érintett általa kezelt, illetve az általa vagy rendelkezése szerint megbízott adatfeldolgozó által feldolgozott adatairól, azok forrásáról, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, az adatfeldolgozó nevéről, címéről és az adatkezeléssel összefüggő tevékenységéről, továbbá - az érintett személyes adatainak továbbítása esetén - az adattovábbítás jogalapjáról és címzettjéről.
8.4. Az adatkezelő köteles a tájékoztatási kérelemnek a kérelem benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 30 napon belül, közérthető formában írásban megadni eleget tenni. A tájékoztatás ingyenes, ha a tájékoztatást kérő a folyó évben azonos adatkörre vonatkozóan tájékoztatási kérelmet az adatkezelőhöz még nem nyújtott be. Egyéb esetekben költségtérítés állapítható meg.
8.5. Ha a személyes adat a valóságnak nem felel meg, és a valóságnak megfelelő személyes adat az adatkezelő rendelkezésére áll, a személyes adatot az adatkezelő helyesbíti.

8.6. Az adathordozhatósághoz való joga alapján az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa az adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat géppel olvasható formátumban megkapja és ezeket az adatokat egy másik adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az adatkezelő, amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta.
8.7. A személyes adatot törölni kell, ha
a) kezelése jogellenes;
b) az érintett kéri;
c) az hiányos vagy téves - és ez az állapot jogszerűen nem orvosolható -, feltéve, hogy a törlést törvény nem zárja ki;
d) az adatkezelés célja megszűnt, vagy az adatok tárolásának törvényben
meghatározott határideje lejárt;
e) azt a bíróság vagy a felügyeleti hatóság elrendelte.
8.8. Törlés helyett az adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett jogos érdekeit. A zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.
8.9. A helyesbítésről, a zárolásról, a megjelölésről és a törlésről az érintettet, továbbá mindazokat értesíteni kell, akiknek korábban az adatot adatkezelés céljára továbbították. Az értesítés mellőzhető, ha ez az adatkezelés céljára való tekintettel az érintett jogos érdekét nem sérti. Ha az adatkezelő az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait. A helyesbítés, törlés vagy zárolás iránti kérelem elutasítása esetén az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a felügyeleti hatósághoz fordulás lehetőségéről.
IX. Jogorvoslat
9.1. Amennyiben az érintettnek a személyes adatai kezelésének jogszerűségével kapcsolatban kétsége merül fel, javasolt, hogy az érintett először az adatkezelő bármely elérhetőségén keresztül vegye fel a kapcsolatot az adatkezelővel a panasza gyors és békés megoldása érdekében.
9.2. Az adatkezelő az érintett kérelemének benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 nap alatt megvizsgálja, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.
9.3. Ha az Adatkezelő az érintett tiltakozásának megalapozottságát megállapítja, az adatkezelést - beleértve a további adatfelvételt és adattovábbítást is - megszünteti, és az adatokat zárolja, valamint a tiltakozásról, továbbá az annak alapján tett intézkedésekről értesíti mindazokat, akik részére a tiltakozással érintett személyes adatot korábban továbbította, és akik kötelesek intézkedni a tiltakozási jog érvényesítése érdekében.
9.4. Amennyiben az érintett az Adatkezelő által meghozott döntésével nem ért egyet, valamint, ha az Adatkezelő a fenti határidőt elmulasztja, az ellen - annak közlésétől számított 30 napon belül – bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el.
9.5. Ha a személyes adatok kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll, a felügyeleti hatóságnál bárki bejelentéssel élhet.
9.6. Azt, hogy az adatkezelés a jogszabályban foglaltaknak megfelel, az adatkezelő köteles bizonyítani. Az adattovábbítás jogszerűségét az adatátvevő köteles bizonyítani.
9.7. A per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik. A per - az érintett választása szerint – az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. A perben fél lehet az is, akinek egyébként nincs perbeli jogképessége. A perbe a Hatóság az érintett pernyertessége érdekében beavatkozhat.
9.8. Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével másnak kárt okoz, köteles azt megtéríteni. Ha az adatkezelő az érintett adatainak jogellenes kezelésével vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az érintett személyiségi jogát megsérti, az érintett az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet. Az érintettel szemben az adatkezelő felel az adatfeldolgozó által okozott kárért és az adatkezelő köteles megfizetni az érintettnek az adatfeldolgozó által okozott személyiségi jogsértés esetén járó sérelemdíjat is. Az adatkezelő mentesül az okozott kárért való felelősség és a sérelemdíj megfizetésének kötelezettsége alól, ha bizonyítja, hogy a kárt vagy az érintett személyiségi jogának sérelmét az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő. Nem kell megtéríteni a kárt és nem követelhető a sérelemdíj annyiban, amennyiben a kár a károsult vagy a személyiségi jog megsértésével okozott jogsérelem az érintett szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.
X. Adatvédelmi incidens
10.1. Az adatvédelmi incidenst az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb az adatvédelmi incidens tudomására jutásától számított 72 órán belül bejelenti a felügyeleti hatóságnak, kivéve, ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve. Ha a bejelentés nem történik meg 72 órán belül, mellékelni kell hozzá a késedelem igazolására szolgáló indokokat is.
10.2. Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintettet az adatvédelmi incidensről. A tájékoztatásban világosan és közérthetően ismertetni kell az adatkezelő, illetve kapcsolattartója elérhetőségét, az adatvédelmi incidens jellegét, továbbá közölni kell az adatvédelmi incidensből eredő, valószínűsíthető következményeket, az adatvédelmi incidens orvoslására tett vagy tervezett intézkedéseket és az esetleges hátrányos jogkövetkezmények enyhítését célzó intézkedéseket.
10.3. Az adatkezelő köteles nyilvántartás vezetni az esetleges adatvédelmi incidensekről, az esetleges ellenőrzések, valamint az érintett tájékoztatása céljából. A nyilvántartásnak tartalmaznia kell az érintett személyes adatok körét, az adatvédelmi incidenssel érintettek körét és számát, az adatvédelmi incidens időpontját, körülményeit, hatásait és az elhárítására megtett intézkedéseket, valamint az adatkezelést előíró jogszabályban meghatározott egyéb adatokat.
XI. Záró rendelkezések
11.1. A jelen Tájékoztatóban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Tájékoztató értelmezésére a magyar az irányadó.
11.2. Regisztráció előtt az Adatkezelési Tájékoztató elolvasása feltétlenül ajánlott, mivel a nagyméretű, piros „Regisztráció elküldése” gomb, kizárólag az adatkezeléshez való hozzájárulás bejelölése után teljesíti a regisztrációs kérést. Így a későbbiekben az érintett nem hivatkozhat annak ismeretlenségére.





(keresési címkék: Pharmekal viszonteladás, Pharmekal viszonteladó, Pharmekal Health forgalmazás, Pharmekal forgalmazó)
Folytatás