Üdvözöljük a PHARMEKAL termékek webáruházában kedves Vendégünk!

Főoldal
Újdonságok
% % AKCIÓ % %
Bejelentkezés - Regisztráció
Szállítás - Fizetés
Céginformáció-ÁSZF-Adatkezelés
Vélemények
  Magyar 
KOSÁR (0 TERMÉK)
Kategóriák
Letölthető katalógus
Gyorskeresés
nevekben és leírásokban is keres
Összetett keresés
ugyfelszolg
 
Szállítás, Információk




A webáruház kínálatában lévő termékek azonnal rendelkezésre állnak, raktárkészleten vannak.
A munkanapokon (hétfőtől csütörtökig) 12:00 óráig beérkezett rendeléseket általában még aznap feldolgozzuk, a csomagokat délután átadjuk szállításra (péntekenként, és szombatra eső munkanapokon nincs csomagfeladás).
A kézbesítés onnan számítva 1-2 munkanapon belül várható.


SZÁLLÍTÁSI MÓDOK: (csak Magyarország területén)

- ExpressOne Futárszolgálat, házhoz-szállítás:
- 2x kézbesítési kísérlet
- email és SMS szállítási értesítés a kézbesítő futár telefonos elérhetőségével
- érintésmentes csomagátadás
- online szállítási nap és cím módosítási lehetőség az email-ben kapott linken

- MPL Postán maradó szolgáltatás
- 10 napos őrzés, a csomagot nem viszik ki házhoz, be kell érte menni személyesen a megrendeléskor kiválasztott postára
- email értesítést amikor a csomag a kiválasztott postára érkezik és ott már átvehető

FIZETÉSI MÓDOK:
- Utánvét: a csomag átvételekor kell a kiszállító futárnak készpénzben fizetni, postán maradó szállítás esetén az utánvét bankkártyával is rendezhető.
- Bankkártyás előrefizetés: közvetlenül a megrendelés elküldése után, az CIB bank online terminálján kell fizetni bankkártyával.


ExpressOne FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A szállítás díja:
- utánvétes csomagnál 1.390 Ft (12.000 Ft VÁSÁRLÁSI ÖSSZEG FELETT DÍJMENTES!)
Az UTÁNVÉTET CSAK KÉSZPÉNZBEN lehet a futárnál kifzetni, bankkártyás fizetésre nincs lehetőség!
- bankkártyával a rendeléskor előre-fizetett csomagnál 1.190 Ft (10.000 Ft VÁSÁRLÁSI ÖSSZEG FELETT DÍJMENTES!)

A csomagfeladást követő 1-2 munkanapon belül, az ExpressOne Futár munkanapokon 8-16 óra között kísérli meg a küldemény átadását, a megrendeléskor megjelölt szállítási címen.
A címzetett email és SMS értesítést is kap a küldemény érkezéséről, melyben a kiszállítást végző futár közvetlen telefonos elérhetősége is szerepel. Sikertelen kézbesítés esetén a címzett email értesítést kap, amelyben a "módosítás" linkre kattintva online tudja megadni az ismételt kiszállításra legalkalmasabb napot, és/vagy egy másik szállítási címet, ahol napközben nagyobb eséllyel tudja átvenni a küldeményt.

Az ExpressOne Futárszolgálat telefonszáma: +36 1 8 777 400



MPL POSTÁN MARADÓ szolgáltatással:

A szállítás díja:
- utánvétes csomagnál 1.390 Ft (12.000 Ft VÁSÁRLÁSI ÖSSZEG FELETT DÍJMENTES!)
- bankkártyával a rendeléskor előre-fizetett csomagnál 1.190 Ft (10.000 Ft VÁSÁRLÁSI ÖSSZEG FELETT DÍJMENTES!)
A csomagfeladást követő 1-2 mukanapon belül az MPL POSTÁN MARADÓ szállítással kért csomag beérkezik a rendeléskor kiválasztott postára, és onnantól kezdve 10 munkanapon ott letétben őrzik ott. Ezidő alatt bármikor átvehető személyesen a posta nyitvatarási idejében.
A címzett email értesítést kap a csomagszámmal, amikor a küldemény megérkezik a rendeléskor kiválasztott postára. A postán kizárólag a csomagszám birtokában adják ki a küldeményt még a címzett részére is!
Ha nem a címzett megy be a csomagért a postára, akkor a megbízott személynél legyen meghatalmazás és a csomagszám is!

MPL ügyfélszolgálat, csomaginformáció: 06-1/333-7777 (8-17 óráig),
e-mail: customer.service@posta.hu,
online nyomon-követés csomagszám alapján ide kattintva:
https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal




BANKKÁRTYÁS online előrefizetés:
- bármelyik banknál vezetett kártyával fizethet
- a csomag kifizetése a megrendelés elküldése után azonnal, a CIB bank saját, védett, biztonságos, online/internetes terminálján történik.
Az online bankkártyás fizetési terminál a CIB bank saját szerverén van, így a védettsége azonos a CIB netbankéval
A kereskedő (tehát mi), a vásárló bankkártya adataihoz nem férhetünk hozzá, semmiféle információt nem látunk és kapunk a CIB-től a bankkártyával kapcsolatosan, kizárólag a sikeres bankkártyás tranzakció azonosító számát küldik meg részünkre, vagy a sikertelen tranzakciónál a hiba kódját.
A webáruház, ezt a bank rendszere által küldött fizetést igazoló tranzakció azonosító kódot vezeti rá a vásárló által leadott megrendelésre, és az szerepelni fog a webáruház által automatikusan megküldött, a vásárlást visszaigazoló e-mail üzenetben is.
A bankkártyás fizetés abban a pillanatban zajlik, amikor a vásárló ott az online terminálon erre, a bankkártya adatainak begépelése után, az OK gomb megnyomásával utasítást ad. A megrendelés árát tehát nem a kereskedő (azaz mi) terheljük a kártyájára.
Sem akkor, sem később nincs erre lehetőségünk, hiszen nem hozzánk, hanem a CIB bankhoz kerül a vásárlók pénze. A CIB pedig később, egyben számolja el részünkre a bankkártyával beszedett összegeket.
Ugyan úgy zajlik tehát az internetes bankkártyás fizetés, ahogy egy üzletben/boltban, bárki személyesen szokott a kasszánál fizetni a bankkártyájával. Csak itt nem kell a bankkártyát kiadni a kezéből.


Általános, minden megrendelésre érvényes információk:

Kuponkód felhasználási feltételek:
1. - Kuponkód kizárólag a www.pharmekal.hu webáruházban online leadott rendeléshez érvényesíthető ott azt a megfelelő helyre beírva az elküldés előtt. Utólagosan már sajnos nem.
2. - Egy megrendeléshez csak 1 db kuponkód érvényesíthető.
3. - Több megrendelés összevonására/egyben kezelésére csak akkor van lehetőség, ha az összevont megrendelés is megfelel a kuponkód felhasználás feltételeként az 1. és 2. pontban leírtaknak.

- Kizárólag LÉTEZŐ e-mail címmel és MAGYAR telefonszámmal rendelkező regisztrációval leadott megrendelést tudunk teljesíteni. Lakcímként postafiók-címet vagy elérhetőségként külföldi telefonszámot sajnos nem tudunk elfogadni.
- Ha másik személy részére ad le valaki megrendelést, tehát a saját neve és címe alapján készült regisztrációval vásárol, de a szállítási adatoknál egy másik személyt jelöl meg a csomag átvevőjeként, akkor a megjegyzés rovatba az átvevő személy telefonos elérhetőségét is írja be legyen kedves, hogy a futár részére azt feltüntethessük a küldeményen.
- Postán Maradó szállítás választásakor magyarországi MOBIL telefonszám megadása szükséges! A küldemény érkezéséről ugyanis nem dobnak be értesítést a postaládába, hanem kizárólag magyarországi telefonszámra, SMS-ben küldi meg az MPL a csomagszámot, mely a küldemény átvételéhez nélkülözhetetlen. A csomagszám nélkül NEM adják ki a postán maradó csomagot még a címzettnek sem, hiszen a küldeményen csak a címzett neve szerepel, a lakcíme vagy egyéb azonosításra alkalmas információ nincs feltüntetve rajta.
- Vásárlási összeg = a tényleges vételár, amit a termék(ek)ért a vásárló kifizet a kedvezmények levonása után. A szállítási díj közvetített szolgáltatás, melyet cégünk a megrendelő megbízásából vesz igénybe és fizet ki előre, a vásárló csomagjának célba-juttatásához.

- Megegyező névre és/vagy szállítási címre kért, azonos feldolgozási időszakban beérkezett megrendeléseket, ha felfigyelünk az egyezésre és lehetőségét látjuk az összevonásuknak, akkor egy vásárlásnak kezeljük és egy csomagban küldjük. Tehát egy szállítási díjjal, vagy a megadott összeghatárok átlépésénél ingyenes szállítással adjuk fel őket egyben.
Általában észrevesszük a név és/vagy cím azonosságot, de az összevonást garantálni kizárólag csak akkor tudjuk, ha az alábbi 4 feltétel teljesül:
- a vásárló ezt az igényét valamilyen módon jelzi felénk (tehát az utólag leadott rendelés megjegyzés rovatában megírja, vagy e-mailben/telefonon ezt kéri tőlünk)
- az összevonni kívánt rendelésekhez azonos fizetési módot választott a vásárló, tehát a rendeléseit bankkártyával kifizette, vagy mindegyik rendeléshez az utánvétet választotta. (Bankkártyával kifizetett és utánvétes megrendelés nem egyesíthető)
- a kuponkód felhasználási feltételeknek az összevont megrendelés is eleget tesz (tehát egy megrendeléshez/vásárláshoz csak egy kuponkód kedvezmény vehető igénybe)
- az összevonni kívánt megrendelések egyike sem lett még feldolgozva, kiszámlázva, összeállítva és a szállítást végző cégnek (MPL) átadva.

- A megrendelések feldolgozása/összeállítása folyamatosan történik, hogy a vásárlóink részére gyors és megbízható kiszolgálást tudjunk nyújtani.
Munkanap délig (hétfőtől-csütörtökig) beérkezett megrendelést még aznap feladjuk, és a következő munkanapon a vásárlóink általában már kézhez is kapják (pénteki napokon nincs csomagfeladás, és szombatra eső munkanapokon mi nem dolgozunk, zárva vagyunk).
Ahhoz, hogy az árainkat folyamatosan ilyen kedvezően alacsony szinten tudjuk tartani, a működési költségeinket a minimálisra szorítottuk.
Tehát ebből adódóan sajnos nincs lehetőségünk/helyünk/személyzetünk arra, hogy egyes megrendeléseket tároljuk és figyelemmel kísérjük a napokkal vagy hetekkel későbbi csomagfeladási kéréseket. Ha a megrendelés megjegyzésébe a vásárló ilyen jellegű kérést ír, a feladott csomagon ezt a fontos információt mi is feltüntetjük. Az MPL általában 10 munkanapos tárolást tesz lehetővé sikertelen kézbesítés esetén.

- Ha a csomag kiszállítását nem a saját lakcímére, hanem munkahelyi címre kéri, akkor a pontos szállítási adatnak tartalmaznia kell a Cég vagy Intézmény nevét is.
- A csomagba általunk véletlenül, tévesen beletett másfajta, nem a vásárló által megrendelt termék kézhezvételekor, ennek felénk történő jelzése után a legrövidebb időn belül, (természetesen bármiféle plusz költség nélkül) feladjuk a helyes terméket a vásárló részére és a tévesen kapott eredeti állapotú, bontatlan terméket visszaszállítjuk (termékcserét csinálunk). Nagyon ritkán, de azért sajnos mi is hibázunk a küldemények összeállításánál, hiszen nem gépek csomagolnak.





CSAK WEBÁRUHÁZUNK VAN, személyes vásárlási lehetőséget adó saját bolttal nem rendelkezünk!

VÁRJUK VISZONTELADÓ GYÓGYNÖVÉNY BOLTOK, PATIKÁK, GYÓGYÁSZATI RENDELŐK JELENTKEZÉSÉT (online/webáruházas formában működő cégekkel nem áll módunkban viszonteladói szerződést kötni)! Kérje e-mailben viszonteladói árlistánkat!

Regisztrált vásárlóinknak, akik a hírlevélre is feliratkoztak, minden hónap első napján megküldjük az adott hónapban, kizárólag a www.pharmekal.hu webáruházban online leadott rendelésekkor felhasználható
Törzsvásárlói KUPONKÓDOT.
A KUPONKÓD fix összegű vagy százalékos kedvezményt szokott adni a hírlevélben meghatározott szállítási mód díjából, kijelölt termékcsoport vagy az összes termék vételárából.

Extra kedvezmények a nagyobb összegű megrendelésekre!
(Sajnos itt, a jó dolgok és kedvezmények felsorolása előtt kénytelenek vagyunk felhívni a figyelmet arra, hogy termékeink bármilyen online/webáruházas formában történő tovább-értékesítése, jogi következményeket von maga után, és a cégünk szellemi tulajdonát képező képek/leírások átvételéhez/lemásolásához NEM járulunk hozzá!)

Tehát, a saját részükre/saját felhasználásra nagyobb tételben vásárló ügyfeleink, az aktuális, havi törzsvásárlói kuponkód helyett, az év bármely napján, korlátlanul felhasználhatják a www.pharmekal.hu webáruházban online leadott megrendeléshez, az alábbi, EXTRA kedvezményeket adó kuponkódjainkat:

30.000 Ft felett -10% (kuponkódja 30PH-10)
50.000 Ft felett -12% (kuponkódja 50PH-12)
100.000 Ft felett -15% (kuponkódja 100PH-15)



AZ ÖSSZES KUPONRA (törzsvásárlói, nagy-tételben vásárlós, promóciós...stb) EGYARÁNT ÉRVÉNYES FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

A kuponkód az akciós termékcsomagok árát nem csökkenti.
1. - Kuponkódot kizárólag a saját részre/felhasználásra vásárló ügyfeleink érvényesíthetik a www.pharmekal.hu webáruházban online leadott rendeléshez, a megfelelő helyre beírva.
2. - Egy megrendeléshez csak 1 db kuponkód érvényesíthető.
3. - Több megrendelés összevonására/egyben kezelésére csak akkor van lehetőség, ha az összevont megrendelés is megfelel a kuponkód felhasználás feltételeként az 1. és 2. pontban leírtaknak.

Folytatás